shopping 16/3

2013-03-19 / 15:02:00 / Mode & Stil / 2 kommentarer
Det här (plus rugbytröjan jag visade igår) fick följa med mig hem i lördags, jag är riktigt nöjd!
Behövt en ny väska riktigt länge nu och jag älskar marinblått så denna väskan blev superbra. Både den vita tröjan och shortsen är himla mysiga.
 
Den dagen jag var där, gissa vem jag såg?!? Oscar Zia!! Gick förbi han också, nuddade vid varandra lite, hihi.
Vågade tyvärr inte gå fram och ta en bild med honom för där var redan massor av tjejor runt omkring han, synd!
Åh, han är så himla snygg!
 
Bra dag detdära alltså.
Haha, pusshaj!

Kommentarer
Postat av: angelica

Snyggt! :D Var vart du när du såg honom då? :D

Svar: På emporia i malmö :D
Tea

2013-03-19 @ 17:38:41
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: ALICIA FRANZÉN

Snygga saker! :)

Svar: Tack! :)
Tea

2013-03-19 @ 21:38:49
URL: http://www.aliciafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin