blommor

2013-05-01 / 18:15:32 / Foto / 0 kommentarer
Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8
Åh vad härligt väder det är! Varit ledig idag(det har nog typ alla men jaja), har inte gjort så mycket, bara slappat, fotat lite i trädgården, druckit smootie, solat osv.
 
Imorgon är det skola igen, torsdagen är vår kortaste dag, slutar 13.35, men jag ska sluta ca tio i ett för jag ska åka till en ortoped(stavning) med min rygg. Den är sne :/ Har kanske skolios, så ska förmodligen få övningar för att ryggen ska bli bättre.
Pallar inte fler övningar, har det för mitt knä också(har problem med det..) och varit superdålig med att göra de(gör aldrig de, haha), så får se hur det här går.. ;)
 
På kvällen imorgon ska jag också till Emporia med mamma, ska handla kläder som man kan ha på fest, har inget speciellt fint att ha på mig när det väl gäller att vá fin, ska även kolla efter låga vita converse!
 
Ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin