1 mars

2013-03-01 / 11:56:11 / Mat / 1 kommentarer
Förlåt om det blir för mycket mat-bilder, men det är typ det ända roliga att fota nu, men våren blir säkert bättre;)


Åh, vårkänslor! Nu börjar våren äntligen komma, det känns som vår i luften, fåglarna kvittrar och snön håller på att smälta bort.
Var inte i skolan igår och är inte idag heller för att jag är sjuk :( Känner mig bättre idag, men eftersom jag hade feber igår stannade jag hemma idag också. Kanske drar ut och fotar lite senare, håller tummarna att jag orkar.
 
OCH VI FÅR INTE GLÖMMA ATT JUSTIN BIEBER FYLLER 19 ÅR IDAG, GRATTIS!!
 
Ha det bra, så hörs vi kanske senare!

Kommentarer
Postat av: angelica

Åh, sååå skönt nu när man börjar känna att våren är påväg! Krya på dig!

Svar: Ja verkligen! Tack så mycket!
Tea

2013-03-01 @ 20:18:58
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin