skrabbelurer

2013-04-11 / 16:06:25 / Mat / 2 kommentarer
Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8
Igår när jag kom hem, ungefär vid halv 4 tiden, ställde jag mig och gjorde skrabbelurer själv för första gången. Känner att mina "matskillz" blir bättre och bättre, haha! De blev riktigt goda iallafall.
Filmade även lite när jag gjorde de, försöker få över musik till mobilen, men när jag har fått över musiken ska jag sätta ihop en liten skrabbelur-video.
 
På kvällen hade jag träning, verkligen inte en bra dag för mig att spela fotboll, var inte alls på hugget.
 
Idag slutade jag 13.35, tidigaste dagen på veckan. Åkte hem, åt keso med bär och kokos ovanpå, mums! Nu gör jag inte så mycket. Ska nog se några PLL-avsnitt sen ;)
 
Ha det gött alla!

Kommentarer
Postat av: Julia Särehag

Vad fin blogg du har!!
Klicka gärna in på min och ta del av mig och min vardag tillsammans med Sveriges radio som gör en serie om mig och min familj,hope you like it! :)

Svar: Tack så mycket!Åh vad kul, kollar in ;)
Tea

2013-04-11 @ 17:13:15
URL: http://fames.se/juliasarehag
Postat av: Johanna

Gott det ser ut :)

Svar: Det var det också, haha :)
Tea

2013-04-12 @ 04:59:30
URL: http://twizzdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin