Varje dag med dig är en bra dag

2012-03-02 / 18:19:21 / Blogg / 1 kommentarer

Igår var jag och praoade på ett dagis brevid skolan, som jag också gick på när jag var liten. Det var jättekul ! Där var en liten tjej som heter Moa, hon följde efter mig och Nicole(en tjej i min klass som också praoade där) hon var såå söt. När jag skulle gå hem så fick jag inte det för barnen för de klamrade sig fast vid mina ben, haha ! Ska tillbaka där och praoa igen den 12 april, så dit längtar jag ;)

Har funderat på om jag ska ta med mig kameran eller något, men jag är inte säker. Vad tycker ni ? Kanske kan göra något fint bildspel eller nåt sånt av det till dagiset ? :)

Kommentarer
Postat av: Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians

Wow, fin blogg :D

2012-03-03 @ 11:02:49
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin