Jullov

2012-12-21 / 13:36:00 / Blogg / 1 kommentarer
Äntligen jullov!
 
Förlåt att jag inte har bloggat, men har inte haft nåt att blogga om, det blir så mörkt när man kommer hem från skolan vid fyratiden och då blir bilderna inte bra, så har inte haft något att fotografera. Men ska försöka bättra mig nu på lovet!
 
Jag börjar lovet med en kopp honungsvatten och en värkande hals och gomm, inte så kul, med tanke på att det är julafton om tre dagar. Men är glad ändå för vi har fått våra första betyg och är jättenöjd, har ju bara gått i en termin.
 
Hoppas ni mår bättre än mig, haha, och får ett jättebra lov!

Kommentarer
Postat av: Saga

Hej, jag gillar din blogg!

2012-12-23 @ 02:28:48
URL: http://fougis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin