VF: Sorg

2012-04-03 / 20:26:21 / / 3 kommentarer
Vad är nu detta? Jo, VF står för "Veckans fotoutmaning" och jag, AmandaSarahAnnaSonja och Olivia har bestämt oss för att varje söndag tolka ett tema i en bild. Denna vecka var temat sorg.

Blev som förra veckan, bilden kom upp sent. Men har inte kunnat. I söndags var jag hos min mormor, igår sov jag över med två kompisar och så hämtade en annan kompis mig tidigt på morgonen och så åkte jag, hon och två andra kompisar och hade en heldag med shopping!
Köpte ett sött linne på gina tricot. Kanske lägger upp det senare ! ;)

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll söt!:)

2012-04-03 @ 21:28:29
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Madde

Har du kommit på den texten själv??

Jätte fin bild !

Tur att du börja blogga igen

2012-04-04 @ 10:13:42
Postat av: Becka [fotoblogg]

Superfin bild, & riktigt fina bilder du har på bloggen! :D

2012-04-04 @ 19:31:30
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin