nytt från gina

2013-04-13 / 20:55:00 / Mode & Stil / 1 kommentarer
Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8
Skrev ju att jag klickade hem detta linnet för någon dag sen, blev aldrig så, frakten kostade för mycket, för det var ju ändå från gina tricot, så tänkte att man lika gärna kunde åka och köpa det. Så mina föräldrar kom hem med det till mig idag. Det är verkligen såå fint. Kommer användas flitigt till sommaren! (och även nu såklart)
 
Tyckte även att jag fick till bilderna rätt bra om jag får säga det själv. Motljuset alltså, älska!
Har lärt mig av bästa Emelie genom en av hennes webkurser <3
 

Kommentarer
Postat av: nicole kestola

åhh, vad fint!!

2013-04-14 @ 16:29:51
URL: http://nikkki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin