Lördagsfrulle

2012-10-20 / 12:32:10 / Mat / 2 kommentarer
Nikon D3100 + 18-55mm
Gjorde äggröra och bacon för första gången(brukar inte laga mat, är jättedålig) denna soliga höstmorgon, eller ja, morgon och morgon, vaknade sent och åt frukosten på lunchtiden.
 
Sitter och skypar med mina bästa och ska snart gå igång med bloggdesigner till mina kompisar, har fyra stycken att göra tror jag, så det är rätt mycket.
 
Har bestämt mig för att varje helg så ska jag göra tidsinställda inlägg till veckan, för i det blir inga inlägg då tyvärr.
 
Ps. Jag ber om ursäkt för dåliga bilder, ljuset var helt konstigt och jag hittade inte de perfekta inställningarna, men aja, så blir det väl ibland?

Kommentarer
Postat av: SofiePersson

Ser gott ut! ;) ❤

2012-10-20 @ 15:53:43
Postat av: Anonym

älskar dig <3

Svar: älskar dig mer <3
Tea

2012-10-21 @ 20:41:47
URL: http://thatisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin