lillebror♥

2012-12-03 / 19:33:00 / Porträtt & Människor / 2 kommentarer
Nikon D3100 + 50mm f/1.8
Gick runt igår och fotade allt möjligt med det nya objektivet, asså gud vad bra det är, är överlycklig.
 
Samtidigt som jag fick objektivet så fick min lillebror ett lila headset, han är också jättenöjd med de.(Fokusen är kanske inte helt hundra, men övning ger färgdighet)
 
Har varit lite dålig med bloggning nu, kassa bilder och allt. Men efter jag har fått mitt objektiv så kommer det upp mer bilder osv. Imorgon tror jag att jag ska fota min kompis när hon är och rider, så då kommer det bilder därifrån också! :)

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

söt han är :D

Svar: hihi, han tackar och bockar :D
Tea

2012-12-03 @ 20:02:38
URL: http://cassandras.se/
Postat av: nathalie

hej.

har du något bra filmtips? :)

kram

Svar: Inom vilket ämne typ? kanske kan göra ett litet inlägg nån gång med filmtips :)
kram
Tea

2012-12-03 @ 20:56:36
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin