Mål, mål och åter igen mål.

2011-08-27 / 13:19:12 / / 1 kommentarer

Spelat match mot Onslunda IF precis. Gissa vad det blev!
17-2 till oss! :D Superbra spelat av alla i laget! Onslunda bara skrek på varandra hela tiden och lät jättesura, fast jag hade nog också varit sur om vi hade loosat med 17 insläppta mål men aboslut inte skrikit så som de. Men nu var det ju vi som vann! Jag gjorde ett mål fast jag är back :) Jag sa till tränarna(pappa och två andra) att jag ville bli uppflyttad så jag kunde göra mål som jag och pappa hade "kommit överens" om före matchen, och precis då blev det hörna och jag tog den och gjorde mål!:P De ba "Nu behöver du inte flyttas upp" Hehe^^


Kommentarer
Postat av: sofia <33333333333333

superbra spelat tjejer

hoppas vi har samma tur som ni idag

2011-08-28 @ 09:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin