7 days of..

2013-01-05 / 10:46:07 / Blogg / 2 kommentarer

Hej! Jag tänkte börja med ett litet fotoprojekt som jag har fått lite inspiration från några andra bloggar och såhär tänkte jag att det skulle gå till:

 

Jag ska ta en bild varje dag och varje vecka har jag ett nytt tema.

Fast det ska inte bli för många veckor, dels blir det kanske lite tråkigt för er och dels blir det lite för mycket för mig. Så tror jag börjar med tre veckor, men vi får se sen, ni kanske tycker det är superkul? :)

 

Alltså, vecka ett kommer temat vara hjärtan. Varje dag tar jag ett foto av ett hjärta och lägger upp i bloggen. Alltså sju bilder av varje tema. Därför kommer ju inte bloggen bli så tom som den har varit nu ett tag!

 

Vecka 1: Hjärtan

Vecka 2: Mat

Vecka 3: Favoritsaker

 

(Jag börjar på måndag.)

Kan knappast bärja mig, har så mycket idéer!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken fin bild du har i menyn! :) <3

Svar: Tack! :) <3
Tea

2013-01-05 @ 17:07:40
URL: http://jenniferenstrom.blogg.se
Postat av: Klara Holm Strandqvist

det låter super kul!
Är det okej om jag snor den ideen av dig?
Så tradigt när folk "kopierar" än så förstår om du inte vill.

Kram Klara

Svar: Javisst, klart du får :)
Kram
Tea

2013-01-10 @ 20:40:21
URL: http://phklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin