Svar på frågestunden

2012-03-14 / 17:38:10 / Q/A / 3 kommentarer

Här kommer alla svaren på frågestunden ! :D ♥

 

Sonja:
Q: Har du några syskon? :)
A: Ja, jag har en lillebror som ska fylla 9 år(23 juli) och en halvstorebror som ska fylla 24 år(1 april) :)

Alva:
Q: Hur länge har du fotat?? (alltså mer seriöst):)
A: Hmm, började nog julen 2010 då jag fick min kompaktkamera ;)

Tara
Q: Hur gammal är du?
A: Jag är 12 ^^ Ska fylla 13 detta året, men det är inte förens den 13 december. Hehe.

Sanna:
Q: När fick du intresset att börja fota?
A: Oj, det var en svår fråga, ehm, nån gång 2010 när jag började kolla på bloggar tror jag.

Stina:
Q: hur ofta går du på toa?
A: Haha, 2-3 gånger om dan kanske, nä, vet inte ;P

Bea:
Q: Gillar du kakor? ._.
A: Ja

 

Wilma

Q: Skulle du kunna göra ett inlägg där du visar hur man lägger in header i blogg.se?

A: Javisst kan jag det ^^

 

Hedda:

Q: Hej Tea! Tycker din design är verkligen toppen men vart redigerar du dina bilder, gör din header och andra saker till bloggen? Du är så himla duktigt!

A: Tack så jättemycket :) Redigerar bilderna och headers gör jag i photoshop elements 10 ;)

 

Nora:

Q: Fin blogg!
Vilket är ditt favoritdjur?
Visst är fenneker söta? :)

A: Hund och katt !

Vet inte vad det är för något, hihi.

 

Lotta:

Q: Favoritartist?

A: Tror det får bli typ Justin Bieber, Kelly Clarkson och om jag får ta grupper så är det nog The pussy cat dolls :)

 

Emma:

Q: Vad är du rädd för?

Vad är det konstigaste du gjort? ;)

A: Hmm, svår fråga(igen :P) men typ sprutor(men blev typ av med rädslan idag). Kommer inte på något just nu faktiskt.

Och det konstigaste, gud, kommer inte på något här heller. Haha, vad tråkig jag är XP

 


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

kul med massa info hihi :D

2012-03-14 @ 18:10:32
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: E L L I K A

Sv: Tack så jätte mkt! ;)

2012-03-16 @ 21:03:51
URL: http://ellikafoto.blogg.se/
Postat av: E L L I K A

Men det är en sak jag undrar! ;) Hur kan man få så att dom Arkiverade månaderna inte sitter precis vid vänstra kanten? Fattar du? ;)

2012-03-17 @ 12:02:12
URL: http://ellikafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin