Nytt och fräscht !

2012-03-02 / 23:39:56 / Bloggdesign / 2 kommentarer



Som ni kanske ser(eller inte, då får ni uppdatera) så har jag en ny design. Började med den 18.00 eller nånting, då tänkte jag att jag skulle göra den och sedan bli medlem på någon bloggdesign hemsida och lägga upp den där. Men jag tyckte den blev så snygg att jag själv ville ha den hellre än den andra jag höll på med(den blev inte så bra..)

Men jag är så himla grymt otroligt nöjd ! Får se hur länge detta håller sig ;P
Detta är iallfall den nya vårdesignen ! :D Yeah ! ♥

Jag ändrade storleken på content till 800px(hade innan 720) så det är därför bilderna är lite små ;)

Ps. Bilderna i headern är från en sida som jag tror heter honeyandpie eller nånting. Det var längesen jag använde de ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tjusigt! gillar designen

2012-03-04 @ 20:25:06
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Marinda Gadén

Fint! :D

2012-03-10 @ 19:23:55
URL: http://marinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin