Dålig uppdatering :(

2012-01-23 / 19:28:25 / Blogg / 1 kommentarer

Jag har gjort jättedålig uppdatering, inte bloggat på fyra dagar. Men det har varit ganska skönt. Så vi kan väl säga att det var en liiten bloggpaus ;)

En liten dålig bortförklaring är att jag har varit lite upptagen pga. att jag har småstartat att börja göra designer till andra. Så jag har liksom skrivit det på en sida jag var medlem på, där ville 2-3 stycken ha. Så har gjort en sålänge och håller på med den andra!

En sak till, hehe. Jag ser inte min design, bakgrunden är vit, och inga bilder syns(header, profilbild, ikoner m.m).

Så jag undrar, gör ni ? Det är inte roligt att blogga när man inte har någon bra design(som syns:P) Men som tur är har jag en på lager som jag har gjort på skojs skulle för att det är så kul att göra designer :) Ska kanske byta till den ;D Får se, vad vill ni ? :)

Usch, vad tråkigt inlägg detta blev, så mycket text. Förlåt och tack så mycket den som vill läsa allt detta, älskar er ! Jag behövde skriva av mig lite ^^


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ser inte heller den, det kan bero på om du har raderat din testblogg eller nåt.. :P

2012-01-25 @ 14:52:56
URL: http://emmali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin