13 år

2012-12-13 / 20:51:00 / Blogg / 2 kommentarer
 
Bara för att jag fyller år idag(!) så får ni en liten fin bild på mig, hehe.
 
Men ja, jag fyller alltså år idag, 13 bast och tonåring nu, äntligen typ! Imorse väckte min familj mig med frukost på sängen och så fick jag presenter, lite kläder och en parfym från DKNY. Objektivet var också en födelsedagspresent men den kunde jag inte vänta på så fick den lite tidigare.
 
Efter skolan följde några kompisar med mig hem och så åt vi tårta, pratade och hade kul och så.
 
Är nöjd med dagen, sitter och gör lite läxa nu, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gratis I efter skott, kan du inte blogga mer

Svar: Tack!Jo, jag vill det, men har inte så mycket bilder på lager, nu på vintern så blir det mörkt så snabbt och då blir bilderna inte bra, tyvärr, men gör mitt bästa!
Tea

2012-12-15 @ 12:14:50
Postat av: Saga

Superfin blogg! Blogga meeeer <33
P.S. GRattis i efterskott <3333

Svar: Tack! Ska försöka nu på jullovet ;) ♥Tack så mycket :D
Tea

2012-12-21 @ 11:16:53
URL: http://fougis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin