Jag ♡ er

2012-08-12 / 15:24:45 / Tävlingar / 1 kommentarer

Sitter i bilen just nu och väntar på mamma och lillebror som är inne på Ica, de handlar kött till tacos och os-final i handboll ikväll!!

Hörde att det var folk som hade köpt biljetter till bronsmatchen redan innan Sverige spelade mot Ungern, haha, så synd om de :P

Ikväll lägger jag också upp gårdagens outfit, vi hade gäster hemma och så tänkte jag börja lite med det nu.

Angående rubriken nu då, får jättemånga fina kommentarer och jag blir så himla glad! Tack!


Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

JB <3

kolla gärna in min blogg o va med o tävla om att bli dagens blogg :)

2012-08-13 @ 18:22:31
URL: http://www.nattstad.se/jkaarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin