Vädert !

2012-04-14 / 16:56:12 / / 1 kommentarer
Fotograf: Tea (Jag)
Utrustning: Nikon D3100 + 18-55mm
Vädert är så underbart, var ute och fotade lite innan idag. Blev VÄLDIGT nöjd med denna bilden ^^
Imorgon ska jag åka och bowla med mitt fotbollslag och vår förra tränare, efteråt ska vi åka och kolla på damernas första seriematch. Ska bli så kul! Längtar som in i!
En sak till en annan, typ på tisdag ska vi åka och handla rosa toning och så ska jag dip dya mitt hår! Längtar också till det!
Ni får ha det bäst, kram!

Kommentarer
Postat av: Maya

Jättesnygga bilder! Du ger mig verkligen inspiration.



Kramkram.

2012-04-14 @ 17:11:32
URL: http://Contrast.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin