30 dagar | Dag 05 – Bloggar du följer

2011-12-22 / 11:56:17 / / 1 kommentarer
Bloggar jag följer är ganska många. Vissa tycker jag är SUPER-bra och vissa går jag bara in på för att liksom, fråga mig inte varför, haha :P

Men här är lista, ungefär i ordning.

filippao.blogg.se - Helt klart på toppen av listan! ÄGER!
photoodreams.blogg.se - Också en jättebra blogg ^^
keela.se - En rolig blogg
sofiassmink.blogg.se - Bra och hon är jätteduktig på att sminka
fokis.se - Jättesöt tjej som jag tror alla känner till, hehe
jonnaerlandsson.se/blog (joonnas.beldo.se) - Också jättesöt, fotar bra, innan låg den på toppen men inte längre...
lovliie.blogg.se - Bra på att göra designer och bra på att fota!
wilmaaol.blogg.se - Har ingen riktig förklaring till denna bloggen, jag bara läser den och den är bra (Y)
lisasphotos.blogg.se - Söt tjej, fin design
ellenotendal.blogg.se - Samma förklaring som wilmas blogg typ. Ellen är också bra på att göra designer (:
angelinafoto.blogg.se - Samma som wilma xP

Alla bloggar här ovan är typ fotobloggar, hehe :)


Det är är mitt hundraandra inlägg så jag ska försöka fixa ihop en tävling för att jag har gjort 100 inlägg ;D

Kommentarer
Postat av: Tilde

Följer du inte min blogg? :(

2011-12-22 @ 20:40:14
URL: http://flowertilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin